Siparişleriniz kişiye özel üretildiğinden 3-4 öncesinden bizimle iletişime geçmenizi önemle rica ederiz. Siparişleriniz kişiye özel üretildiğinden 3-4 öncesinden bizimle iletişime geçmenizi önemle rica ederiz. Siparişleriniz kişiye özel üretildiğinden 3-4 öncesinden bizimle iletişime geçmenizi önemle rica ederiz. Siparişleriniz kişiye özel üretildiğinden 3-4 öncesinden bizimle iletişime geçmenizi önemle rica ederiz.

Sıkça Sorulan Sorular

 
Siparişinizin durumunu;

- Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan hesabım ikonuna tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden,

- Ana sayfada bulunan "Kargom Nerede" butonuna tıklayarak,

-Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya websitesini ziyaret ederek öğrenebilirsiniz...
 
 
İzmir Harf Pasta müşterisiyseniz değerlisiniz çünkü müşterilerimizin memnuniyeti ve beklentileri bizim için önemlidir. Bu nedenle ücretsiz değişim ve iade güvenceniz bulunmaktadır. Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız, satın aldığınız ürün ya da ürünlerinizi, orijinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri çıkarılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim ve iade işlemi için geri gönderebilirsiniz.

İade sürecinizi, hesabınıza giriş yaptıktan sonra "İade Taleplerim" alanından ilgili siparişe ulaşarak veya anasayfada bulunan "Kolay İade" sayfamızı ziyaret ederek gerçekleştirebilirsiniz. İade işlemlerinizde bu sayfadan alacağınız iade kodu ile kargonuzu "Yurtiçi Kargo" aracılığıyla ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Değişim veya iade kargonuzu başka bir kargo firması ile göndermek isterseniz kargo ücretinin sizin tarafınızdan karşılanması gerektiğini unutmayınız.

Yurtdışından verdiğiniz siparişlerinizin değişim ve iade işlemleri tarafınıza aittir.

Etiketi koparılmış, kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin değişim ve iade işlemi gerçekleştirilememektedir.
 

 
 
İzmir Harf Pasta firması olarak şirket politikası gereği kapıda ödeme ile alışveriş seçeneğimiz bulunmamaktadır. Bunun yerine web sitemizden havale veya kredi / banka kartı seçeneklerini kullanabilirsiniz. 
Üyeliğinizi kalıcı olarak iptal etmek(silmek) için Hesabım sayfasında Üyelik Bilgilerim sekmesindeki "Üyeliğimi Sil" butonunu kullanabilirsiniz. Bu işlemi yapmakta sorun yaşıyorsanız eğer üyelik iptali işlemini sizin yerinize bizim gerçekleştirmemiz için üyeliğinize kayıtlı e-posta adresinizden [email protected] adresine üyelik iptali başlıklı bir e-posta gönderebilirsiniz. İlgili ekibimiz talebinizi 7 iş günü içerisinde değerlenidirip gerçekleştirecektir.
Şifrenizi unutmanız durumunda “Üye Giriş” sayfasında yer alan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayabilirsiniz. Hesabınıza ait e-posta adresini yazdıktan sonra güvenlik kutucuğunu doldurarak tekrar şifre talebinde bulunabilirsiniz.
Üyelik bilgilerinizi güncellemek için “Hesabım” sayfasını ziyaret edebilirsiniz
Siparişinize ait kargo ücreti seçmiş olduğunuz gönderim bölge ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişiklik göstermektedir. Siparişinize ait kargo ücretini adres adımındaki kargo seçim ekranında ve ödeme sayfanızda görebilirsiniz.
Siparişlerinizdeki tüm ürünler hızlı kargo için uygunluk sağlıyorsa, siparişlerinizi 3 gün içerisinde ilgili kargo firmasına teslim etmek üzere hazırlıyoruz. Siparişinizde tedarik edilmesi gereken ürün/ürünler olması durumunda kargoya verilme sürelerinde değişkenlik olabilmektedir. Ürünlerin tahmini kargoya teslim tarihlerini ürün detay sayfasında beden seçimi yaptıktan sonra görebilirsiniz.
Havale, Kredi Kartı ve Debit Kart ödeme seçeneklerimiz mevcuttur. Kapıda ödeme yöntemi ile alışveriş kabul edilmemektedir.
Kargo ücretleri vermiş olduğunuz siparişinizin taşımacılık bedeli olduğu için kapınıza teslim edilmesi veya şubeden teslim alınması ile ücret farkı oluşmamaktadır. 
İzmir içerisinde 2000 tl ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır.
Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Siparişi Tamamla” adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üye Olmadan Devam Et' demeniz yeterli. Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz.

1- Ana sayfamızda yer alan son eklenen ürünler dahil, sizin için özenle hazırlanan pasta ve ürünlere göz atın.

2- Satın almak istediğiniz ürünleri, uygun kişi sayısını seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.

3- Ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ekranın sağ üst köşesinde yer alan "Sepetim" simgesine tıklayın.

4- Devam etmek için “Güvenle Satın Al” butonuna tıklayın.

5- Kargo adresi alanını detaylı ve doğru bir şekilde doldurun. Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin. Gerekli bilgileri doldurarak "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır! Güle güle kullanın :)
 
 
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor...